Det tar på krafterna,

Klockan är 02.16 och jag har precis lagt mig på turistsängen.
Min egen säng är redan utflyttad.

Är nydushad och helt öm i hela, hela kroppen.
Tog 2 c-vitamin-brus för halsen ömmar lite.
Tog en lååång dusch för att värma upp kroppen lite.
Och nu är det mest ryggen som ömmar.

Jag har iaf hunnit med riktigt mycket idag!
- Ringt Trygg Hansa, sen fixat hemförsäkring
- Ringt adressändring, sen fixat adressändring
(jag har alltid lite frågor..)
- Skrivit ut ännu mer "viktiga" papper.
- Rensat kläder, smycken och kroppsvårds-produkter.
- Tvättat 4 maskiner
- Packat ner alla prylar i kartonger
- Packat ner alla kläder i kartonger, förutom de som hänger på tork
- Packat, packat, packat..allt
- Möblerat om i kartongerna, SUCK!
- Köpt ett större USB-minne
- Köpt en del av min blivande sänggavel
- Köpt ett matbord på MIO
- Åkt en 2:a sväng till MIO för att hitta köksgardiner, men nix.

Jag har inte varit kontaktbar i stort sett.
Mobilen var på ljuslös och försvann i vimlet.
Nu är den i mina händer igen, och det var många missade samtal och sms.
Förlåt! (men idag har jag gått under jorden en smula)
Jag vill verkligen ses, och jag vill verkligen surra i telefon.
Men det har varit omöjligt, fullt upp hela tiden.
Sen i söndags kväll har jag inte umgåtts med någon, knappt pratat i telefon.
Men bara så ni vet så önskar jag att jag kunde trolla till mig mer tid!

Nä, nu måste jag verkligen sova.
Imorgon ska grejerna börja flyttas ut..
Jag kommer bli stark..åtminstonde få världens träningsvärk!
Så jag vill inte ens tänka på lördag..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!