Annons --> beslutångest

Igår kväll/inatt la jag ut en annons på blocket, på jakt efter en inneboende till min stora 3:a, vilket jag har gruvat mig över.
Mitt första mail fick jag redan vid 7 på morgonen.
Sedan har mailen och framförallt mobilen gått varm idag.

Det har varit så många trevliga människor, så det blev verkligen jätte-svårt att "välja".
Men jag kände att det finns väl inget direkt facit.
Det kan bli hel-bra eller helt fel. Eller så funkar det bara.. ni fattar.
Så jag bestämde mig för en tjej efter vi pratat lite mer.
Kände framförallt att jag inte vill prata för mycket eller länge med flera och sen börja välja och säga nej efter ett tag.
Och det känns faktiskt bra!
Även om det känns hemskt att neka och lite svårt att välja.

Nä, det är skönt att få det löst.
Och jag hoppas och tror(än så länge) att vi kan bli bra kombos : )

När jag väl hade sagt till den tjejen som jag skulle bo med att vi nog skulle passa bra ihop, så kände jag mig upprymd och lite kluven, men lättad.
Skrev till Stina, som hade försökt hjälp mig lite att jag hade bestämt mig:

b. säger:
shit!
jag bestämde mig för en
bara sådär!

Stina säger:
en gardin?

b. säger:
hahahaha nej en inneboende

..jag hade bara någon minut innan sagt att jag inte kunnat välja någon gardin än.
Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!