Touch.

Idag är det en dag som jag inte har längtat efter.
Jag har sovit riktigt dåligt inatt och haft 2 mardömmar efter varandra.
Idag är (var) det begravning och jag valde tidigt att inte gå av olika anledningar.

Det var skönt att komma iväg till jobbet, även om jag var trött.
Jag har varit barnvakt och fick lill-killen att somna utan napp,
så föräldrarna var väldigt förvånade.
"Du måste ha den rätta touchen"
Ja, jag strök honom efter tinningen, jag vet själv hur skönt det är.

På rasten så skippade jag att vila, utan mamma drog med mig till MIO.
Det var ett lyckat besök, minst sagt!
Jag ska berätta sen, ska först försöka leta upp lite bilder om det finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!