Farligt på MIO.

Har precis sett andra delen av Olycksfågeln med mamma och pappa.
Mina fina vänner Anne, Hanna och Susanne är och firar Malin ikväll.
Känner mig inte på topp på flera sätt, så jag bestämde att stanna hemma.

Har precis skrivit ut planlösningen på lägenheten.
Mamma och pappa ska räkna ut mått.
Kan vara bra innan jag köper matgruppen..och soffan.
Som jag ännu inte har hittat några bilder på.

Men soffbordet ska vi hämta här i dagarna.
Och tavellisten och grejerna står i hallen.

Jag tvekar på en galet snygg byrå som vi såg på MIO idag.
Mamma verkar sugen.
"Om du inte kan ha den i hallen, så kan du ha den i sovrummet"

Och jag tvekar även på en ryamatta vi hittade där också.
Och en lampa?

Mamma är bra, nästan för bra.
Men hon peppade mig för att handla möbler.
Det behövde jag, för jag har lagt flytten lite åt sidan.

Kanske tar jag mig en tur dit imorgon med mamma igen?
Fast det känns ganska farligt att åka dit med henne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

personligen så tycker jag att du ska slå till på allt ;) Det förtjänar du! Du kommer nog stortrivas i Umeå, fast jag kommer sakna dig!

2010-01-03 @ 14:33:54
URL: http://elinaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!