Hakuna matata?

Säg bara: "Hakuna matata"
- Sa en av mina gruppmedlemmar som kommer ifrån Kongo.
En kille som har släpper otroligt roliga kommentarer hela tiden.

Vi har suttit och försökt strukturera, planera och diskutera fram vårat arbete och arbetetes gång.. jag är en förvirrad sekreterare som ständigt byter spår.

Hakuna matata får vänta någon vecka.
Jag sitter fortfarande kvar på skolan, efter en föreläsning mellan 8-12, sedan 30 minuters lunch och sedan gruppmöte.
Sitter och knepar på en sammanfattning och sen ska jag plugga.

Ikväll är det grillning på nollnings-schemat, och jag avstår.
Så jäkla trist att vara sjuk just under nollningstiden!
.....

Så Henke ska komma till mig och vi ska mysa på ikväll.
Banankladdkaka lät väl smarrigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!