En favorit i repris.

Henke kom hit på middag ikväll.
Det blev en av mina favoritsallader som jag har skrivit om tidigare.
Ni vet den med couscous(kokad med grönsaksbuljong), fetaost, bacon, stekta solroskärnor, majs, tomat, gurka, sallad, rödlök och denna gång, sweetchili-yogurt.
Henke älskade det, "jag vill också kunna göra sånhär god sallad!"

Sedan åt vi min underbara banankladdkaka och skrattade åt varandra.
Vi är båda övertrötta och lättroade ikväll.

Sen tog vi oss i kragen och pluggade. 3 kapitel läste jag, 10 poäng till mig.

Nu ligger Henke i min säng, like good old times.
Jag har faktiskt en bild på honom när han sitter i mitt kök. Dvs, där man ser mitt kök..för jag har märkt att många är nyfikna på min lägenhet.

Jag har tänkt visa bilder, och jag har framförallt tänkt berätta om mitt dilemma med besiktningsmannen och sånt.

Imorgon får ni en redogörelse om problemet, och kanske köks-bilden. Det vore ju annars kul att vänta med bilder..pga..det berättar jag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!