Finito

Jag tror jag kastar in handduken redan nu.
21.33?
Fast jag klev upp ur sängen halv tolv "imorse"?
Jo, det är nog bäst så.

Är väldigt trött, har sovit länge men oroligt inatt.
Hade en lång och jobbig dröm, som var obehaglig och speciell.
När jag vaknade så låg jag länge och funderade varför.

Imorgon ska jag vara 8 hos sjukgymnasten, det blir nog det sista sjukgymnast-besöket här i Boden på ett bra tag.
Hoppas jag får en lika bra sjukgymnast i Umeå om det blir aktuellt.
Jag har inte alls lika ont i ryggen längre.
Dock så har jag inte tränat på snart 1 månad p.g.a. penicillin, dålig sömn, tankar på annat och ja..december har väl inte varit så bra helt enkelt.

Nu ser jag fram emot att börja orka träna igen, snart!
Och jag ser verkligen fram emot IKSU!

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Iksu! :D

2010-01-07 @ 13:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!