Frihet..typ

Nu ligger jag här i turtistsängen, sista natten i Boden på ett tag.
Dagen har varit bra, mer "frihet".

Lunch med Kajsa, "FarEast" var riktigt bra.
Dock så är vietnamesiskt lite för "svagt", eller vad man ska kalla det.
Men det var gott!
Maten var fräsch för att vara lunch-buffé-mat och det fanns 7 varma rätter att välja till riset + 3 sallader + såser + bröd + kaffe..
Hela baletten för 75 kr, sjukt bra!

Sen har jag köpt en stor vit t-shirt som jag ska ha på nollningen.
Ska tydligen skrivas på mig en hel del.

Sen gick jag förbi farmor, som sken som en sol.
Älskade farmor!

Sen kaffe hos Stina, känns konstigt att vi inte har hunnit ses mer.
Eller rättare sagt, trist.
(jäkla packande..)

Sen middag med mamma och pappa.
Åh, pappas mat är så gott!
Det är jag inte ensam om att tycka va?

Sen for jag till Julia, Simon och Gabriel.
Gabriel är den charmigaste killen jag har träffat.
Sötaste, älskade gudson! Usch så mycket kärlek det finns.
Julia hade gjort en smarrig paj och vi pratade på.
Jag håller mina tummar att de beger sig mot Umeå snart, do it!

Sen for jag till Gustav, som var snäll och gav mig lite serier jag ville ha.
Nu när jag ligger här så kom jag på att det jag verkligen ville ha, bilderna och videosarna från Slipknot-konserten!
Äsch..nåja, Boden är nära och jag kommer snart igen.

Nu ska jag sova, hoppas på fler timmar denna natt.
En ny dag imorgon, imorgon blir jag umebo!

Godnatt Boden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!