Full(jävla)rulle.

Jag har full rulle, minst sagt.
Såhär har det sett ut:

Fredag:
- Jobb till 14
- Fika med Linda hos Julia och Simon
- Handla med mamma
- Tacos med familjen
- Bio "Have you heard about the Morgans?"(som var riktigt, rrrriktigt bra!) med Maja, Henke och Tove.
- Laga pajer och förbereda inför Lördagens middag

Lördag:
- Klockan ringer 8.10, efter att ha somnat halv3. Varför? (ja, jag somnade om)
- Luleå med Stina
- Hemma vid 17, in med 4:e och sista pajen i ugnen. Duka, fixa sallad, bröd, tzatziki och sig själv.
- 19.00 - hejdå/tjej+henke/mys-middag hos mig.
Jag hade en underbar kväll!
Var länge sen vi hade så otroligt roligt och alla verkar vara så nöjda med kvällen och nattens äventyr.
Så när jag vaknade dagen efter så kände jag som när man vaknade dagen efter julafton när man var liten:
"Åh, jag vill inte att det skulle ta slut" och "Igen, igen!"
En hel-lyckad kväll, tack älskade ni för presenter, skratt och det bästa sällskap som man kan ha!

Söndag:
- Vaknar med ett leende på läpparna, trots lite huvudvärk
- En riktig bakis-dag med Stina(trots att jag borde packa)
Dvs. pizza, film, godis, mjukisar - ihopkurade under täcket i min soffa.
Från 16 och fram till 24. Perfekt!

Måndag:
- Ikea med Maja.
Köpte det "sista" (okej, förutom soffa, köksbord och tv, "underbart")
Tv-bänk, matta, skrivbord, gardiner, kuddar, duschdraperi..ni vet sånt.
- Hemma vid 19.30, snabb middag och nervarv innan jag kom in i det över-trötta stadiet med stirriga ögon och en stickande stress och irritation i kroppen.
- Fixa annons.
- Packa..packa..packa..och jag har myyyycket kvar!

Idag, tisdag:
- Klockan ringde 06.10 efter för få timmars sömn.
- Var snäll och skjutsade lillebror till jobbet och skrålade högt i bilen(för Maja sa att hon brukar göra så för att piggna till). Stackars Erik.
- Nu är jag på jobbet och blir här till 16. Mitt sista pass.

Senare idag:
- Svänga förbi chefen med papper
- Ringa besiktningsmannen
- Fixa hemförsäkring
- Fixa adressändring
- Skriva ut viktiga papper
- Köpa "säng-gavel"
- Tvätta
- Packa, packa och packa. Åh, jag vill bara få det klaaaart!

Sedan har jag en hel drös med andra grejer som ska fixas.
Tur att jag har onsdag och torsdag kvar..meeeen jag skulle behöva 100 timmar till, minst!

Jag önskar jag har mycket mer tid än vad jag har.
Kommer bli svårt att träffa alla innan jag åker.
Ni ska veta att jag vill!
Tur att det inte alls är långt mellan Umeå och Boden.
Och att det finns telefoner och internet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!