Iiih!

Kors i taket!
Ungefär 10 minuter efter förra inlägget så ringer besiktningsmannen.
Han och hans chef ville komma och hälsa på.
"När då?"
"Nu? Så fort som möjligt. När passar det?"

Ehhh.. så jag fick lite halvpanik, satt i skolan mitt i arbetet och hade ingen aning om Elin var hemma och när nästa buss skulle gå.
Så jag hoppade på första buss, och sa att de får komma 16.15

Nu sitter jag här i min hall och väntar på att höra hur dörren där nere i trapphuset öppnas. Elin är hemma och ska pusha mig och våra åsikter. Skönt!

Jag blev helt nollställd efter samtalet med honom.
"Men nej! Vad sjutton ska jag säga?!"

Och nu öppnas dörren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!