Jag ger järnet.

Igår var det en bra kväll.
Förförfest hos Fredrika. Sedan hade våra fösare hyrt NH mellan 18-22, så vi hade avslutningsfest där med bara klassen.
Jag fick testa mig på kropp-mot-kropp-leken där det blev en enda röra.
Sedan tequila, öl, dans och sång. Men måttligt, jag var städad.
Blödde näsblod igår igen, snart har jag tömt mig på blod.
Så idag köpte jag välling, sååå himla gott, och länge sen!
Det blir helt varmt i magen, och det är järnrikt, iaf den jag köpte.
Jag har verkligen blivit duktig när det gäller järnrik-kost: broccoli, blodpudding, leverpastej, spenat och nu välling.
I'm so good!
Här ska det inte vara järnbrist, utan överskott.




Hur många ligger i soffan på en bakis-söndag och dricker välling egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!