Nyinflyttad.

Nu ligger jag här i min säng i min nya lägenhet.
Idag har vi fått gjort mycket.

Klockan 06.30 plockade jag upp min "kombo" på tågstationen.
Hon heter Elin och är hur trevlig som helst!

Sedan har dagen flytit på..

Jag och mamma har varit och köpt en fin och bra tv.
En LCD från SONY, 40tum med en massa finesser jag inte kommer förstå.

Sen fick jag en fin sittpuff från MIO som passade perfekt till min soffa.
Blev lite hipsvips med soffan.
MIO hade 8 veckors leveranstid, vilket jag inte var sugen på.
Sen så hittade jag en fin en på blocket, köpt på MIO för 2-3 år sedan.
Kanske inte min dröm-soffa, men den duger aboslut.
1700:- kostade den, sjukt billigt, som hittat tills vidare!

Vi köpte lite nya soffkuddar också, så den blev riktigt mysig.
Och så har vi köpt gardinstänger, dock inga gardiner.. jag är för kräsen.
Kanske beror på att jag vill ha omtapetserat, vilket jag hoppas det blir.

Sedan for vi och fyllde på min kyl och frys - ännu en gång tack mamma och pappa!

Och under tiden så har pappa monterat på här hemma.
Hyllan, lampor, tv-bänken, köksbordet, stolarna, skrivbordet.
Han är även installerat tv'n - jag har världens bästa pappa!

Rättare sagt: Jag har världens bästa föräldrar!
De har verkligen hjälpt mig i helgen(de ställer alltid upp!)
Kört över allt, burit, handlat - allt!
Jag känner verkligen att de vill mitt bästa och att de vill att jag ska ha det så bra som möjligt.
Och jag känner verkligen hur mycket de älskar mig.
Det är ömsesidigt.

Vi avslutade kvällen med en enkel middag med Elin: lövbiff och pommes.

Sen har jag och Elin donat på lite med busstider och sånt.
Än så länge är allt lite ostrukturerat, men det löser sig!

Nu ska jag ta en snabb dusch och sen sova min första natt här.
Imorgon börjar jag skolan..det var många år sen sist!

Kommentarer
Postat av: stina

Lycka till i morgon ! Gossekramis!

2010-01-17 @ 22:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!