Ordning&Reda

Det köps en hel del nu i dagarna.
Och nu är det inte kläder jag köper utan skolsaker.
(plus grejer till lägenheten)

Socionomprogrammet är tydligen känt för att ha mycket litteratur,
berättade bibliotekarien.
SKIT.

Idag beställde jag 2 böcker, igår köpte jag en.
Och jag ska få köpa 2 av en kompis.
5 böcker, och då saknar jag fortfarande några..
Men jag tänker inte skaffa alla, utan det går att lösa på annat sätt.

Sen så har jag laddat upp med pärmar, kollegeblock, olika pennor, hålslagare och sånt där ganska ointressant, men nödvändigt.

Idag köpte jag någonting kul i "skol"-kategorin, en kalender!
Var in på Ordning&Reda tidigare i veckan och fick beslutångest över färg och storlek.
Idag visste jag vilken storlek jag ville ha, värre var det med färgen.
Stod mellan en rosa och en brun. Deras sista bruna.
Och jag har en brun dator och en brun mobil, och nu har jag en brun kalender!

Och så köpte jag en smidig överstryckningspenna.
Den var så smäck och då ryms det mer i mitt kommande pennfodral.
Jag har beslutångest där också.
Ordning&Reda har alldeles för bra saker helt enkelt!

Nu blir det "Ordning&Reda" - jag är så vitsig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!