Pepp!!

Jag är så himla pepp för ikväll!

Trots mina tråkiga och irriterande samtal jag har spenderat min lediga tid på:

- Först ringde jag besiktningsmannen för att få otapetserat.
Vi var inte riktigt helt överenns och jag ska ringa på torsdag igen.

- Sedan ringde jag telia för att skaffa internet.
Den första "tanten"(hon var faktiskt ovanligt gammal!) hon kunde inte svara på "är det någon speciell nätverkskabel jag ska ha?" och "ska jag bara koppla in den i andra hålet i dosan?"
Så hon kopplade mig till support. Där började jag klanta till mig.

När jag kom till plats 10 råkade jag lägga på.
Så jag kollar upp numret och ringer upp igen, hamnar på plats 46.
Sedan visar det sig att det är kundservice jag har ringt och inte support, så jag kopplas till supporten och är på plats nummer 15.

Jag har väl gått igenom typ 80-90 platser idag sammanlagt från första samtalet.
BRA!!
Har jag skaffat något internet än? Nixpix.
Måste köpa en router, och det är ett svårt val!

Nu ska jag kasta i mig middagen och göra mig snabbt klar.
Mina fina nollnings-tshirt ska på...sen.
Har hört rykten om att jag tillhör laget "Torrjuckarna" - fint.

Pepp, pepp, pepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!