Pluggpepp?

Alltså det är så sjukt mycket som händer nu.
Min lilla hjärna kämpar med att ta in all info, lära sig alla namn(vi är ca 100 stycken i klassen).
Samtidigt som den kämpar mot alkoholens dåliga effekter..
Och samtidigt som den försöker komma igång med pluggandet.
Vi startade terminen med en 7,5hp-kurs, det suger!
Så det är full rulle från morgon till..natt.

Igår var det nollning igen.
Jag var tråkig och satt hemma och pluggade medans mitt lag "Torrjuckarna" skämde ut sig på stan för att samla poäng.
Dock så mötte jag upp alla på förfesten sen, faktiskt!
Sedan var vi ut på NH och min bästaste Henke var med också.
Kvällen slutade i skratt, jag skrattade faktiskt  tills jag somnade.

Klockan 9 var det föreläsning och sen klockan 11 har jag suttit med min grupp.
Jag har fortfarande inte kommit in i att jag går i skolan.
Uppgiften känns tråkig och konstig och jag verkar aldrig bli frisk.
Buhubuhu.

Nollnings-pepp 19/1


Plugg-"pepp", just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!