Så jäkla typiskt!

Igår var det första dagen i skolan.
Jag vaknade med feber, ingen röst och ont i öronen.
Så jäkla typiskt!

Dagen bestod av information och mitt lilla värkande huvud försökte hänga med, men någon gång efter lunch så var jag ganska nollställd.

Nollningen sattes igång igår men jag låg hemma.
Efter skolan for jag till Apoteket och laddade upp med febernedsättande, nässpray och vätskeersättning.
Blev en tidig kväll, redan vid sju somnade jag.
Så nästan 12 timmar fick jag sova.
Hade lite konstiga feber drömmar, då mamma visste att det var en jordbävning på gång och ville hem till Nalle och jag försökte hitta lämpliga ställen där vi kunde krypa in och gömma oss.

Iaf..idag är jag feberfri!!
Visst, förkylningen är kvar.
Har inte testat prata än, så jag vet inte hur hes jag är.

Kanske blir jag pirrig idag?
För igår verkade alla så nervösa och jag hade inge pirr i magen alls.
Jag var bara likgiltig och febrig, det syntes, för jag fotade någon bild igår innan skolan och jag ser ganska lidande ut, hah.


Igår med feber.


Idag utan feber!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!