Såhär kommer det att se ut.

Jag förblödde inte!
Utan nu sitter jag i skolan, sen 3½ timme  tillbaka så har jag och Nina suttit och jobbat med våra vetenskapliga artiklar.

Nu är jag helt ensam, och har bestämt mig för att stanna någon timma till.
Hade egentligen tänkt ta mig en sväng på stan för att unna mig till shopping.
Skor, bordsunderlägg, glasunderlägg, pappers hållare, badrumsmatta, gardinstänger, gardiner, stoppning till säng-galven, tyg till sittdynan på hallmöbeln, vitlökspress och äggdelare står på listan.
Men det får vänta tills imorgon, då är jag helt ledig, även från gruppmöten!

Så om jag spenderar morgondagen med att springa runt i affärer,
och sedan ev plugga lite på eftermiddagen/kvällen så kommer lördagens utgång bestående av förförfest, avslutningfest på NH(då våra fösare har hyrt hela stället) - kännas förtjänt och jag kommer vara riktigt pepp!

Okej, jag måste också få klart i lägenheten också någon gång.
Jag har huuuur mycket kartonger som helst som jag inte vet var jag ska göra av med.
De flesta ska slängas, och vissa få åka ner i förrådet.
En rensning av plock och skräp och städning skulle vara bra..
Sen, sen, sen.

Jag kan ju börja med 2 vändor/dag med kartonger till soprummet?

Och hörrni, tips på bra lamp-butik i Umeå?
Även inredningsaffärer med ex fina dukar och bordsunderlägg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!