Sommarpanik

Godmorgon!
Sitter just nu i min hall på golvet och dricker kaffe.
Internet har högst signalstyrka i hallen har jag kommit fram till.
Jag har inte hunnit fixa internet hit än, eller rättare sagt router.

Inatt drömde jag att jag åkte utomlands och att det var huuur varmt som helst.
Jag var brun och fin och min näsa flagnade en massa.

Nu sitter jag i kylan och ska ta på mig dunjackan snart. Äsch.
Det var nog fredagens tema som väckte sommarkänslor,
eller njae..det var nog bilderna från fredagens tema som väckte sommarpaniken, jag är så himla ovanligt blek!
Snart tänker jag testa några minuter i solariumet, jag tror ärr från brännskadan mår ganska fint nuförtiden..

Föreläsning 08.00, hej med er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

SNYGGIS! Fina hår :)

2010-01-25 @ 22:28:35
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!