Umeå!

Godmorgon Umeå!

Har sovit gott bredvid Susanne inatt, efter en 6-7 timmars bilfärd.

Idag ska vi börja flytta in i lägenheten.
Och så ska jag på jakt efter en tv och en soffa.
Mediamarkt finns tydligen här, vilket jag får till svar varje gång jag frågar var jag ska köpa min tv. Men Mediamarkt har världens sämsta hemsida!

Iaf..nu ska vi äta frukost och ladda batterierna.
Om en halvtimme kommer mamma och pappa och plockar upp oss.
Sen ska det bäras, fy17 sån träningsvärk jag kommer ha..usch!

Kommentarer
Postat av: Nina G

Och Media Markt har flest anmälningar till Allmänna Reklamationsnämnden av alla elektronikföretag i Sverige. Åtminstone förra året.

2010-01-16 @ 20:32:59
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!