Shop't

Idag hann jag med en svängom på stan.
Jag bockade av mycket från listan redan igår, och några till idag.
Idag inhandlades:
- ännu en svart kökshandduk
- hushållspappers-hållare
- dekorations-blommor till köket
- en underbart söt spetsklänning från H&M
- ett beige/svart-randigt fodral med trekvarts-armar från H&M
- en grön-aktig glansig kjol från Åhléns
- en mascara
- ett pennfodral från Ordning&Reda

Jag är nöjd!
Jag har inte riktigt förstått hur jag ska lära mig att leva som student.
Elin skrattar åt mig när jag pratar om sånt jag vill köpa.
Än så länge finns inga nudlar i mitt skafferi..

Åh, jag ska se om jag kan trolla fram bilder på mina inköp sen!
Nu ska jag faktiskt ringa Julia och höra hur mina lilla familj 30 mil bort har det.
Jag saknar dem, och hoppas att Gabriel inte växer alldeles för mycket tills vi kommer hem, då ska vi fika halvårs-fika.
Jag kan inte förstå att det redan har gått över ett halvår,
det är konstigt..för på något sätt känns det som att han kom in i mitt liv alldeles nyss, men på något sätt känns det som att han har funnits längre.
Åh, jag saknar det där fantastiska charmtrollet, med sina otroliga ögon, sina underbara toker-öron och hans kittliga skratt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!