För att jag har..

...världens vackraste gudson!

Imorgon är det en vecka tills han fyller 1 år.
Jag kan inte förstå det..ETT ÅR!!??
Den lilla krabaten som låg som en knyte i min bruna famn "nyss", då jag överraskade Julia med att komma hem tidigare från Barcelona(okej, inte bara Julia).
Vid första stund kröp han in i mitt hjärta och där kommer han alltid ha en plats.
Hans ögon, han skratt och all den glädje och kärlek som han ger är ovärderlig.

Varje gång jag ser en bild på honom, eller hör honom skratta(eller skrika) i bakgrunden under telefonsamtalen, då jag sitter i soffan i Umeå - så längtar hem.
För jag har flera hem.

Jag kan inte förklara, men jag är så otroligt stolt och glad över att få ha denna familj i mitt liv.
Ord räcker inte till, min kärlek till dem är enorm.
Och det bästa av allt är att jag får lika mycket kärlek tillbaka!



Tack Julia för alla underbara bilder!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!