History X

Nattuggla?
Jo ikväll är det visst så.

Har pratat med en gammal fling från Barcelona-tiden.
Vi har stadig kontakt, men just ikväll när vi pratade om allt eller inget så kom vi in på oss. Hur det är nu, hur det är idag och hur det kan bli.

Det är så himla kul att vi pratar än, trots att vi inte har setts på över ett år och bor i 2 olika städer. Han har fastnat i Barcelona och jag vet inte var jag sitter fast än.
12.47 X

Hehe... Yes, you didn't make it easy for me.

12.48 Me

i didn't make it easy for me either

12.49 Me

well, you were a bit hard to understand

but i guess i'm the same

that's history now, anyway

12:50am X

Yes, we are complicated : )

History it is

 


Jag ångrar hellre någonting jag har gjort, än att jag ångrar någonting jag borde/kunde ha gjort.

Ikväll ångrade vi oss tillsammans.

 

Godnatt då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!