It shines without the sun

Dagen har spenderats i Henriks föräldrars stuga. Henkes syster är här med hennes man och deras goa barn. Så vi har lekt, busat, ätit god mat, legat på en filt och filosoferat och bara myst på.

Henke har en underbar familj som jag trivs bra med!

 

Jag har avslutat min fina dag med en promenad med Stina.

Och nu ska jag kila över till henne för lite sleepover.

Hon ska hjälpa mig att börja kliva upp tidigare, like good old times då jag hade diciplin och fick in en bra rutin när det gällde sömn(även mat och motion).

Men nu börjar vi med sömnen!

 

Imorgon jobbar jag igen efter 6 lediga dagar.. fort gick det!


Kommentarer
Postat av: stina

jäkligt fort gick din ledighet.

2010-07-20 @ 08:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!