Skräll

Vilket otippat inlägg jag slängde iväg tidigare.
Otippat och otippat, VETTIGT är det iallafall.

Det händer mycket hela tiden, förutom jobb så har jag fullspäckade dagar.
Jag glömmer bort min blogg, jajomen!
Eller rättare sagt, jag kanske loggar in då och då, men jag finner ingen motivation till att skriva. Jag har blivit rätt off på internet överhuvudtaget.
Just nu prioriterar jag annat helt enkelt.

Men..jag ser fram emot att börja skriva snart igen.
Allt det (o)vettiga som jag har att berätta..
..som att jag sitter och väntar på en trerätters på jobbet:

- grillad haloumi med ruccola, honung och hasselnötter

- oxfilé med grönsakslåda

- hemmagjord apelsinchokladmousse alá Britta

Och som att jag ska plocka upp Linn efter jobbet och fara till fam.Lindholm och umgås. Och som att jag är inne på min 5 arbetsdag av 10.

Ungefär så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!