Montenegro

Nu har jag lyckats betala räkningar utan min internetdosa som ligger och myser i Umeå.
Jag sprang omkring med den i handen på morgonen innan taxin kom och plockade upp mig, men sedan så..poff?

Förutom tråkiga räkningar så betalade jag även min och Henkes resa till Montenegro.
2 veckor i Augusti ska vi befinna oss på den Budvanska rivieran i "badparadiset" Becici, en halvtimmes promenad till "huvudorten" Budva som bjuder på fest och äventyr(som inte lockade lika mycket som Becici). Och så får v i besöka "fiskebyn" Petrovac också.
Bungyjump och jeepsafari är lite aktiviteter som kanske bryter vårat glassande vid havet någon dag. Albanien ligger granne och man kan tydligen kila över dit också om man önskar.

Egentligen skulle vi åka till Grekland, MEN sen fick jag syn på Montenegro.
Och vi bestämde oss på en gång att åka dit istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!