Lugna ner dig nu.

Här sitter jag i lugnet och känner doften av kaffe.
Är inne på min 9e arbetsdag av 10, sedan är jag långledig!

Helgen har varit superbra!
Trots 30 arbetstimmar har filmkväll, utgång och fotbollsfinal stått på schemat.
Promenader med jobbet, shopping på stan, grillning hos mig (vi flyttade "arbetsplatsen" 500m och hade en supermysig kväll) etcetc.

Jag har lovat mamma att lugna ner mig, hon tycker att det händer så mycket hela tiden. Jag vet, men det blir lätt så.
Idag jobbar jag till 14, då ska jag ta en lunch med Kajsa.
Sen kanske jag och Stina tar en tur till Luleå.
Och någon form av träning ikväll.

Jag kan ju inte dröna bort dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!