Wonderful

Alltså, vilken underbar dag jag har haft!

Vaknade till solsken och insåg att min dag var heeeelt oplanerad.

När hände det sist? Har det ens hänt?

Frukost i solen med pappa och sedan har den bara flytit på bra.

 

- Solen gav avtryck på min kropp idag.

3 timmar på Stinas tomt, jag sov gott som den roliga kompisen jag är.

Jag älskar att sova i solen! Jag kan sova i timmar, även fast jag nyss har vaknat och släpat mig till poolen så somnar jag om. Utan problem.

 

- Kvällspromenad och sedan myskväll med Henrik.

Vi bytte paket, sådär 1-2 månader senare.

Jag fick en sån himla fin "hjortkrok" - jag älskar såna!
Den är verkligen hur fin som helst!

Nu vill jag ha en ny lägenhet med snälla hyresvärdar att hänga den i.

 

- Nu sitter jag och luktar chokladbollar och huset luktar kolasnittar.

Gabriel blir stora killen på lördag - då måste det såklart finnas chokladbollar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!