Montenegro-shopping

Förra veckan beställde jag och Henke lite saker till Montenegro från H&M.
Vi höll oss i kragen och höll beställningen väldigt billig och bara fokuserad på Montenegro.
Det jag behövde var flipflops och en kaftan till stranden, fast det blev 2.

Nu när jag ramlade in på H&M's hemsida så hittade jag en massa fint.
Men nixpix, här ska det inte handlas.
Utan jag får snällt vänta på mitt budgetpaket som är påväg med posten, som faktiskt innehåller fina saker med tanke på priset.





Pris: ca 330:-

(bild: H&M)

Kommentarer
Postat av: Johanna

H&M är braaaa ibland! :) Jag Montenegro-handlar också nu, fast Turkiet-handlar! Haha, hela resan blir alltid dyrare eftersom att man alltid handlar inföööör resan. Hej bara.

2010-07-20 @ 21:24:13
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja læste en artikel om Montenegro igår. Verkar huur digg som helst. Var i split igår också, dær det var før varmt att vara ute. Gløm inte solskyddskræmen. Speciellt till Henke ;)



Ha en fin semester

kram Elin

2010-07-21 @ 11:44:12
URL: http://ratherbesurfing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!