Bite me

Efter 4 timmars sömn var jag en aning stirrig på förmiddagen.
Efter att ha slutat vid 21 igår blev det filmkväll hemma hos mig med Kajsa, Stina, Sebbe och lillebror.

Vi såg "Love Happens" och "Crazy Heart".
Jag vet inte vad det var med migg, men ingen av filmerna gav mig något direkt.
Jag skrattade lite, grät lite, men kände inte typ "åh, den här var bra".
Om jag hade varit piggare så tror jag att "Crazy Heart" hade kännts finare än vad jag uppfattade den igår. För först idag insåg jag en poäng med filmen.

Iaf, nu ska jag alldeles strax fara och möta upp Susanne och Anne.
Har nyss tagit en snabbpromenad i solen - UNDERBART!

Köttet är marinerat, solen skiner och jag är glad idag!
..so bite me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!