Eloise

Inatt fick jag iaf 5 timmars sömn, bättre än 4!

Efter en supertrevlig kväll med Susanne och Anne så kom Linn förbi på ett glas vin. Vi skulle gå på Bränna, men vi fastnade i soffan. Lika bra, det känns som att Boden ligger i koma sedan Alive?

06.25 klev jag upp och skjutsade Linn till jobbet. Istället för att krypa till kojs när jag kom hem och hade dryga 2 timmar tills jag skulle börja jobba, så tog jag en promenad.
Den TYNGSTA promenad sen jag vet inte när.
Benen var som bly, kroppen vart matt på 5 röda och jag orkade knappt hålla upp armen när jag pratade i telefon med Anna.
När jag kom hem så stack det i benen.
Så nej, förutom det fina vädret så var det ovärt.

När jag har slutat jobba hoppas jag att solen håller sig framme.
Påtal om sol så var det tydligen 40 dagar kvar igår tills vi drar till Montenegro, enligt Henky. Dvs idag är det 39 dagar kvar. Det kan jag räkna ut själv. "Kan själv".

Den här söta bikinien "Eloise" från Seventh Wonderland.



bild: bubbleroom.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!