< 24h

Nuruh, nu är jag på norrländsk mark igen.
Igår flög jag hem och mamma och pappa plockade upp mig för en kopp kaffe i våran mysiga kyrkstuga. JA VI HAR KÖPT EN KYRKSTUGA I GAMMELSTAN!
Hur mysigt som helst, jag är helnöjd!

Jag spenderade inte ens 24 timmar i Boden utan idag for jag, mamma och mormor till Luleå. Jag som verkligen inte borde shoppa, juni har varit en dyyyyr månad.
Och efter en vecka i Halmstad/gbg så vågar jag inte ens kika på kontot.
Ett par skor, en tunika(tack mamma!), accesoarer, hårvård och _världens finaste_ blus (tack mormor!) fick följa med hem.

En snabb med god middag här hemma med Stina och mamma och sedan var det dags för inredningsvisning på Studio53.
Nu har jag tränat och det gick skiiitdåligt.
Imorgon är en ny dag, nya batterier som kommer gå åt på jobbet till 13, och sedan möte med chefen och arbetskompisarna.
Sedan blir det antingen ett fika på farmors boende(de har anhörigfika) eller så ska jag möta upp Julia och Victoria.
Lugna dagar är sååå överskattat.

Nu ska jag boka 14 lugna dagar.
Eller ja, underbara dagar iallafall.

NU GÖR JAG DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!