En tenta till!

Nä men..6 dagar sen sist. Hej!
Som sagt så händer det en hel del roliga saker.
men det har även varit lite rörigt.
En underbar grej är att jag har sommarlov!!

Hemtentan är inne - håll tummarna för mig.
För hör här, på något sätt lyckades jag få VG på sista tentan.
Ännu en kanonbra grej!
Hur det gick till vet jag inte. Kanske var det magkatarren som gav tur eller så var mina lärare väldigt snälla när de rättade?
För jag lallade på otroligt mycket..kände mig helt vilsen och ovetande.
Men tadaaa, vilken skräll!
VG på 3 av 3 tentor. Får jag VG på denna hemtenta blir det VG i kursen.
Men..den här hemtentan var konstig, jag förstod inte upplägget, men nu jäklar håller vi tummarna hörrni!

PAUS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!