Goes twillight

Som sagt så såg jag Twillight-filmerna i helgen.
Inte bland de första att se dem, men inte bland de sista heller (petar på Julia!)
Jag är egentligen mest sugen på att kasta mig över böckerna men jag fick uppmaningar om att se filmerna först. Vilket brukar vara en bättre idé.

Jag lyckades läsa Millennium-böckerna innan jag såg filmerna och satt sedan och störde mig i biosalongen.

Så i helgen lyckades jag se båda filmerna.
Min första tanke när jag slog på första var "men näe, vilken tönt-film".
Seeen, så satt jag nästan inne i tvrutan och flämtade efter ett tag.

Så ja, på torsdag kl.22 sitter jag bänkad i salongen för tredje filmen.
Hur det kan gå!


bild lånad härifrån


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer ÄLSKA böckerna, ord kan inte beskriva ;)

2010-06-30 @ 08:38:41
URL: http://pannannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!