Imorgon är jag glad.

Lunchen med Kajsa och fikan med Maja och Fia har varit bra.
Och dagen slutade riktigt bra med en långprommis med Stina.
Annars har jag haft en dålig dag med dåligt humör känns det som.
Kom någon minut sen till bilen och p-vakten har preeecis lagt en böter på rutan.
SKIT.
Sedan åkte jag på jobb för jag är alldeles för snäll, så där "rök" 5 timmar ikväll.
Plus att jag är klänningslös till på lördag. Okej, jag har klänningar..
..men inte "the one" ("sweet 16!")
Imorgon vaknar jag pigg och glad, iallafall glad. Det är fullt upp på schemat.
I lördags var vi glada, eller hur Fia?
Hittade en bild sen i lördags. Jag måste på bildjakt!
Fia, Kärran, Therese, Maria - jag behöver bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!