Jag svarar

Sms:
"Glad midsommar!:) vad gör du ikv? Vi dricker vin och har det mysigt :)"

Mitt svar till er alla är:
Jag har krypt upp i soffan på jobbet med godis och en film.
Mina midsommar kläder är utbytta till mjukiskläder.
Jag ska se Twillight för första gången, men jag är inte den sista på jorden.
Utan varken mamma eller pappa har sett den(haha).

Och, jag har 22 timmar och 41 minuter kvar tills jag slutar.

Men, ja, jag har det faktiskt mysigt jag också.
Vi har ätit otroligt god mat i solen och myst på utan ett enda myggbett!

Då vet ni : )

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hih, tack! Och jag måste få säga: Desamma! :)

2010-06-26 @ 11:00:18
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!