Jet Set "San Remo"

Har haft en bra dag. Började dagen med att baka kladdkakecupcakes med aftereight-frosting. Helt okej va? De har fått riktigt bra betyg. Jag är bra på att slänga ihop saker på känn!

Sedan ringde Stina och skulle ha med mig till Luleå.
Jag fick ringa alla viktiga samtal och sminka mig i bilen helt enkelt.
Elin följde med också, vilket var superkul eftersom jag inte har träffat denna Oslo-bo på hur länge som helst.
En fika på stan och lite shopping.

Ska leta upp min mobilsladd och visa sen.
(jag har mycket att visa va?)

Hittade iaf en sån fin klocka idag, Jet Set "San Remo".
Jag fick den av mamma och pappa för att jag hade lyckats så bra i skolan.
Tacktacktack!


Kommentarer
Postat av: maria

en sån har jag också. fast vit armband :)

2010-06-30 @ 09:54:46
URL: http://memorybyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!