Mary Kay goes Body Shop

Jag har länge, länge bara använt Body Shops duschkrämer, bodybutters och lotions. (Okej, förutom min signaturdoft "Love Spell" från V&S)
Nu åker Body Shops ansiktsvård in i badrumsskåpet och Mary Kays serie åker ut.
Det är inte så att Mary Kay har fungerat dåligt, utan den har hängt med länge. Däremot tror jag att min hy har förändrats lite. Plus att jag inte riktigt tycker om Mary Kays lukt..
Jag har aldrig haft dålig hy egentligen, bara torr och känslig.
Så jag är noga när det gäller smink, krämer och annan kroppsvård.

Nu vill jag testa någonting nytt!
Och eftersom jag älskar Body Shop så bad jag om lite tester hem.
Vi kom fram till att serien "Aloé" borde passa mig bäst.
Efter att ha prövat 2 dygn så köpte jag hem natt & dag-krämen plus rengöring.

Min hud är så len och fräsch idag, helt underbart!




Bild från Bodyshop.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!