Midsommarminnen

Det blev ingen mjukstart direkt.
Egentligen skulle jag ha jobbat 12-21 idag och 9-21 lördag och söndag.
MEN, jag börjar 12 idag och slutar 21 imorgon.
Dvs. mitt första pass blir 31,5 timmar (32,5 timmar med rast).
42,5 timmar knegar jag ihop, inte illa.

Jag säger det igen, tur att jag har en sån bra arbetsplats och fina arbetskamrater.



Förra året firade jag midsommar i Barcelona med min fina Fia.
Vi handlade hem mat från IKEA och lyckades få till en midsommartallrik, jag minns att den var så himla god! Nog uppskattade man svensk mat under Barcelona-tiden.
(jag längtade efter fil varje dag!)

Jag hoppas ni får en fin midsommar med solsken och god mat!
Var försiktig med snapsen, idag är det en sådan dag då bilolyckorna haglar in.
Och låt bilen stå imorgon.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Julia

Jo jag tyckte det skulle bli smidigt :-)



Det måste det ju vara, vore ju knasigt annars. De kanske plomberar dom på ngt sätt? Ingen aning, men i princip allt är det ju bytesrätt på :-)

2010-06-25 @ 22:27:14
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!