Snygg på morgonen

10 timmar sömn är inte någonting som hör till det vanliga hos mig.
Min säng är så himlahimla skön, speciellt på morgonen när klockan ringer.

Fick en superfin sommarpyjamas av Fia och Maja när jag fyllde år.
(jag fick en massa fina saker när jag fyllde år som jag får visa någpn dag!)
Jag är en frusen tjej i vanliga fall, men av någon anledning har det blivit bättre.
Men den här pyjamasen är perfekt att dra på sig och strutta omkring i på morgonen, ute på gården och sitta i på balkongen när vi åker utomlands.
"Jag är jävligt snygg när jag är nyvaken"  - säger den.


Kommentarer
Postat av: lina jonsson

jag har denna i vitt ,skitfin!:)

2010-07-06 @ 23:13:39
URL: http://finalinafri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!