Sweet 22-dress

På lördag fyller jag heeela 22 år.
Det ska firas i en ny klänning såklart!
Frågan är nu bara: vilken?
Jag har såklart målat upp en drömklänning som inte finns.
Jag hittade massor med fina från Mina UK som har hur många fina klänningar och tunikor som helst. Finns bla på Elise Ryan-butiken i Sturegallerian och SOHO.
Och på Nelly.se, och det var där jag fann en annan snygging från Qed London:

Ljusrosa spetsklänning "Lace" från Qed London.
Ljusrosa eller svart?

En annan sommarfräsh och söt klänning som är ett alternativ är denna:




Aprikosfärgad stilren, men ändå sååå söt klänning från Sisters Point.

Okej, beställningen måste iväg imorgon, före 12.
Jag vet att ni läser det här, jag ser det ju!
Så nu vill jag ha lite smakråd. Även från dig mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!