Finito

Nu börjar min söder-tripp lida mot sitt slut.
Imorgon 9.30 går flyget norrut.

Har varit i Göteborg sen i fredags och bott hos Linn.
Vi har bland annat fikat i solen, gått i regnet, shoppat, druckit vin i slottsskogen, matat ankor, lletat upp MAX i Ullevi, vimmlat ute, besökt IKEA och tagit sovmornar.

Idag efter att IKEA, där jag köpte: 2paket servetter till mamma(schtorshopping), så kom Lisa och hämtade mig, vi har hunnit dricka kaffe och prata, som vanligt. Så nu är jag i hennes fina lägenhet här i Landvetter. Jag agerar hundvakt medans hon jobbar natt, Lexie är en sån himla fin och mysig vovve!
Ska sova här inatt och imorgon skjutsar Lisa mig till flyget.

Vilka otroligt snälla vänner jag har!
Tack för en fin avslutning(helg) på en underbar vecka!


Kommentarer
Postat av: Stina

Välkommen hem !!!

2010-06-21 @ 00:16:26
Postat av: Liiiiiisa

du vet att du alltid är välkommen tillbaka till landvetter ;)

2010-06-23 @ 22:52:57
URL: http://bodenvsgbg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!