Vad hände?

Godmorgon!
Fy vad skönt att få sova ut..
Om ett litet tag ska jag plocka upp Emelie och åka till Linn i Luleå.
Nyss var hon bodenbo, just nu är hon lulebo, imorgon är hon göteborgare.
Så vi måste ju få hinna se hennes lägenhet i Luleå och säga hejdå.
Och förhoppningsvis hitta en klänning. Just nu lutar rösterna mot Sisters Point-klänningen, men den hade så lång leveranstid!
Klockan 14.45 landar jag i tandläkarstolen igen, andra gången på 5 dagar.
En lång och ond historia som började med en knöl i min käke.
Klockan 16.00 är jag på Svedjebacka och jobbar i 5 timmar.
Vad hände med mitt sommarlov?
6 dagar kvar till Halmstad!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jo man blir galen av den där! :-D

Tycker också du ska köpa sisters point-klänningen, kommer sitta som ett smäck!

2010-06-08 @ 11:00:16
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!