Barn och bakning.

Godagens!
Idag vaknade jag helt utvilad.
Vaknade 07.11 och klockan ringde 07.50
På de där 40 minuterna hann jag bli  riktigt trött.
Så jag låg kvar och snoozade till 8.45, lyx!

Nu är(var) jag pigg och utvilad, underbart, har varit så trött i veckan.
Solen har skinit för fullt, så det svider att jag inte klev upp 07.50 för den där morgon-promenaden i solen. Men då är ju frågan om jag hade varit lika pigg när jag klev upp?

Jag har precis kommit hem från skolan + handling.
Handlar jag hela tiden? Svar ja.
Igår så köpte jag saker till vårat badrum, ett rum som har ett badkar, ett torskskåp och en..tvättho, som behövde piffas upp.
"Det ser ut som ett spa!" - Elin
Ja, det har blivit superfint, är riktigt nöjd!
Har bara några saker till att fixa, som jag behöver mammas hjälp till.

Iaf, idag har haft vi seminarium.
Jag handlade dels om Barnkonventionen, det är intressant.
Och frustrerande, eftersom att vi i Sverige inte har tagit in Barnkonventinen i svensk lag.
HALLÅ SVERIGE?
190 stater är med!

Sedan så diskuterade min grupp emot barns rösträtt.
Och jag står i största del fast vi det fortfarande.

Nu ska jag baka muffins - ett nytt recept.
Sen ska jag iväg på fika!

JAG HAR HELG!


Kommentarer
Postat av: anna

skönt med helg :) vad är planerna?

2010-03-04 @ 18:20:27
URL: http://pannannan.blogg.se/
Postat av: Stina

Helgunge! :P

2010-03-04 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!