En högre växel.

Idag har jag varit ovanligt seriös och driven.
Min grupp är nog imponerade och förvånade.
Nu sitter jag själv i datasalen och bråkar med skrivaren.
Hungern gör sig påmind så jag tänkte bege mig hem för en matbit och sedan antingen bege mig mot skolan igen, eller sitta hemma och jobba med hemtentan.
Jag antar att jag BORDE sitta i skolan egentligen,
men någonting säger mig att det blir soffan där hemma?

DICIPLIN, Britta Lindmark!
MOTIVATION, Britta Lindmark!
SKAPANDE, Britta Lindmark!

Nu ska jag lägga i en högre växel.
Jag vill inte sitta kvällen innan och gråta över att stressan och ångesten gör sig påmind över att arbete som är halvklart och ostrukturerat.
Det är en massa litteratur som måste läsas och komma med i tentan.
Litteratur som skrivaren inte vill skriva ut.
Teknikens jävla under alltså..Why me?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra britta!!!



Ochg jo, men det var helt slut på dr denim i stan.



och du, kan du ta bort den här att man måste verifiera sin kommentar?

2010-03-16 @ 20:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!