En råtta i kylskåpet.

Efter maten så fick jag ny energi nästan lite överskott.
Hörde en "rolig vits" på radion och tänkte på Stina på en gång.
Skickade iväg ett sms, och sen fick jag skratta ännu mer.

Jag till Stina(grannen):

Hur vet man att man har en råtta i kylskåpet?

Grannen:

Det har du nog inte?
En fläkt som gormar kanske.


Grannen:
Dom låter mer och mindre.

Jag:
Ostbågen står utanför! Haha

Grannen:
Men haha jag visste inte att det var det. Haha.




Åh, hon är så söt!

Nu väntar jag på att Anna ska ringa.
Vi ska iväg till Willys. Jag ska handla såna där bauta-tråkiga grejer, som skurhink, skurmopp, skurmedel, spisrengöring etc.
Nu är det på tiden(men tanke på att vi har tillgång till bil ikväll!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!