Godmorgon!

Man blir så glad av att mötas av tulpaner!
(mina, fula blåa väggar svider inte lika mycket i ögonen för stunden)

Dessa köpte jag i fredags, en tulpanbukett i veckan kan jag få unna mig.
De har stått så himla fint.
Den här bilden tog jag när de hade stått i 4 dagar här hemma.
De är fortfarande riktigt ståtliga och fina, så jag hoppas de orkar minst en vecka!
De följer min dygnrytm, på morgonen "öppnar" de sig när de får solljus.
Och mot natten så drar de ihop sig igen.

Ungefär så ser min efterlängtade dygnsrytm ut:
Att blomma ut på tidigt morgonen och dra ihop sig i tid till natten.

Nåja, tog mig upp före 9 idag och jag har ingenting i skolan idag.
Ska plugga på här hemma, men först blir det en morgonpromenad.
Och sen ska jag spendera någon timme i tvättstugan.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Den är från kära h&m ;)

2010-03-11 @ 10:41:57
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!