H&M-invigning och 8 timmar senare..

Hej!
Här är det ingen vila.
Hann med alla besök igår och det blev en hel del kaffe under dagen.

Idag har jag slagit ett rekord.
Jag har spenderat 8 timmar på stan i Boden.
8 TIMMAR!! I BODEN!!
Och nu tänker ni: "Hur är det möjligt i lilla Boden?"

Klockan halv10 satte jag mig på Opalen för att äta frukost.
Linn, Frida och Peter gjorde mig sällskap.
Klockan 5 över 10 fick jag panik och tryckte i mig mackan.
Varför?
För att H&M invigdes idag klockan 11 och de första 100 fick ett presentkort på 200:-
Det var därför jag skippade min älskade fil och müsli-tallrik, mot en torr brieost & salami-macka.
När jag kom var det ingen kö alls, utan lugnt och skönt.
Och PANG - så var det en lång kö och det bara kom fler.
Jag sprang dit och började räkna i smyg, men insåg att det var ingen idé.
Så från 5 över 10 till 11 stod jag i kö - and I made it - jag fick ett presentkort!

Handlade man för 500:- fick man 100:- i rabatt också!
Och jag hittade en hel del fint, så jag hamnade över 1000-lappen och fick då 400:- i rabatt, sånt gillar jag!

Sen så har jag köpt ett par söta skor åt Gabriel för igår var det "Gabriel"-dagen!

Och en skål från den nya inredningsbutiken "Hemma hos Molly" som öppnade idag, riktigt mysig och fin affär!

Och en ram från Hemtex.

Jag ska skryta med bilder sen, men nu vankas det våfflor och ärtsoppa/risgrynsgröt här hemma. Stina och Jesper kom precis.
Påtal om våfflor så fick jag ett dubbelt våffeljärn av min älskade pappa imorse.
Så snällt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

... och jag har helt glömt svara angående prommisen! hur länge stannar du? Har haft ont om tid i veckan med dåliga besked & jobb, meeen. när åkteru saru? :)

2010-03-25 @ 22:58:19
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!