Löpardojjor efterlyses!

Nej, ingen promenad blev det.
JAG BEHÖVER NYA SKOR!
Jag behöver nya löparskor så jag kan ta mina inneskor som uteskor.
Det borde egentligen rankas på första plats på priolistan, men det tänkte jag inte på idag när jag testade skor till våren. Som tur är hittade jag inga jag ville ha.
Så nu måste jag bege mig på jakt någon dag efter löparskor.

Tips någon?
Jag vet att det är individuellt, speciellt med löparskor.
Men jag tar gärna emot tips ändå!

2 tips som jag har fått tidigare:


1. Nike Lunarglide + W
2. Asics Gel Noosa tri 5 W (är det rätt sko, Linda?)

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är rätt sko! Jag gillar den absolut, känns som att löpsteget blir lättare. Den är rätt häftig också ;)

2010-03-31 @ 07:37:29
Postat av: Maria

alla fötter är så individuella. mitt råd är att pröva, gå på ett rullband, så plockar personalen ut exakt rätt sko ut åt dig. vad som funkar för andra kanske inte funkar för dig.. :-)

2010-04-01 @ 22:28:52
URL: http://memorybyme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Köp aldrig löparskor om du inte fått springa på ett löpband där dom ser din springstil och vet vlken sko som passar din fot, springstil.

2010-04-03 @ 16:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!