Min onsdag.

Nyss hemkommen efter en dag på stan.
Lunch med Linn och Ellen på nyrenoverade Hanssons
För er som inte vet så är/var Hanssons Bodens sk. "innehak/fik", som nu har åkt på konkurrens, vilket märks i en sån här liten stad där det inte finns så mycket att välja på.
Men det var betydligt finare nu!

Sedan en sväng om i affärerna, jag la undan ett par byxor som ni ska få se sen.

Nu är klockan 17.33 och jag ska ner på stan igen en snabbis.
Sen ska jag till Anne. Stella fyllde 1 år(!!!) den 8e mars, så hon är stora tjejen!
Sen ska jag förbi Emma som jag inte har sett på evigheter!
Och sen ska jag förbi Frida och Linn.

Det var min onsdag det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!