Spets, rosett och lite guld.

Första och enda bilden på mig idag, togs under lunchrasten då jag satt och var nöjd över morgonens intressanta föreläsning om etnicitet med trött.
Och jag blev inte piggare av eftermiddagens supertrista föreläsning..
Den handlade om kön och makt, dvs. feminism.
Det är ett intressant ämne, men det beror på vem och hur man målar upp det.
Till den föreläsningen hade jag gärna haft en manlig föreläsare.
Det passar ju bra att jag säger det va?

Nåja..nu har vi jobbat en stund i gruppen och jag ska sätta mig i bussen för att åka på badrumsmatta-jakt, det tar sig!


Kommentarer
Postat av: stina

nååh!:D:D

2010-03-03 @ 21:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!